środa, 19 grudnia 2012

Lusterko od no7, czyli co mikołaj przyniósł mi w tym roku :)

Uwielbiam czytać Wasze posty, w których piszecie o prezentach - postanowiłam dołączyć się do tej fali i pokazuję Wam co do mnie przywędrowało ;)

Lusterko no7 illuminated make-up mirror


W Boots'ie możecie je dostać za 20 funtów, jest genialne! 
Lusterko z jednej strony jest fajnym gadżetem (zwłaszcza, podświetlenie - które szczerze mówiąc w ogóle nie nadaje się do robienia makijażu, a już na pewno nie wnosi żadnego wyższego poziomu w tą czynność ), wydaje mi się jednak, że cena jest zbyt wysoka - sama raczej bym tyle nie dała. ;)

A teraz wracam do czytania książki:


Sekret Potęga młodości - uwielbiam ebay! 



Już jutro aktualizacja włosowa - zapraszam :)






9 komentarzy:

  1. Lusterko jak z amerykańskiego filmu, podoba mi się :D A to podświetlenie możesz używać jako lampkę nocną, skoro nie nadaję się do robienia makijaży :D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lusterko kochana,zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lusterko jest świetna sama bym takie z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą książkę po polsku, świetna jest. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, chciałoby się dostać takie lustereczko. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie lusterko to moje marzenie. Zawsze się czaję na podobne w Rossmannie :))
    A książkę uwielbiam. Niezwykle inspirująca!
    Z niecierpliwością czekam na aktualizację włosową ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lusterko jak księżniczki! ;)

    Wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...