niedziela, 3 czerwca 2012

Olejowanie włosów - moje wrażenia. :)


Olejowanie włosów to aktualnie modny temat, pomimo, że znany jest od wieków, wiele osób korzysta z niego od niedawna . :) Spoglądamy z zazdrością na piękne, sprężyste i lśniące włosy Hindusek - oczywiście chcemy tego samego i lgniemy do olejków.
 Czy to działa? 
Mój przykład pokazuje, że oczywiście tak! Ale po kolei:
Olejków dostępnych na rynku jest nieskończenie wiele, jedne przynoszą lepsze, drugie gorsze efekty - wszystko zależy od naszych włosów, jest to kwestia bardzo indywidualna. Bloggerki testują wiele olejów - czytanie składów mają w małym palcu i doskonale zdają sobie sprawę co służy ich włosom. Ja jednak totalnie się na tym nie znam, ale od czego jest wizaż? :) Korzystam z olejków polecanych właśnie tam, używam tych dostępnych w każdym sklepie sieci rossmann. Oto one:
Skład: Glycine Soja (Soybean) Oil, Prunus Amygdalus (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil/unsaponifiables, Simmondsia Chinensis (Jojoba)Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopherol, Parfum. 
Cena: ok. 10 zł.
Skład: Glycine Soja Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Zea Mays Germ Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Carica Papaya Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Parfum, Limonene, Tocopherol, Linalool, Geraniol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral, Citronellol, Farnesol.
Cena ok. 15 zł.

Używam ich obu na przemian, wydaje mi się, że Alterra działa na mnie jednak lepiej- co wydaje się mnie-  całkowitemu ignorantowi w zakresie czytania składów logiczne - olejków w składzie alterry jest dużo więcej. :)

Zmywanie:
Poglądy są bardzo różne - jedni uważają, że szapon z SLS wypłukuje całe dobroczynne działanie olejów z włosów, drudzy uważają, że wręcz przeciwnie SLS nie wpływa na rezultaty, a zdecydowanie pomaga w zmyciu oleju z włosów, co zwłaszcza na początku jest nie lada problemem. :) Ja nie zauważyłam negatywów w zmywaniu olejku szamponem z SLS i właśnie takiego najczęściej używam. Jestem zadowolona i myślę, że moje włosy też, bo wyglądają na prawdę coraz lepiej! Później standardowo nakładam jakąś odżywkę d/s, w zależności od tego czy mam więcej, czy mnie czasu suszę je lub pozostawiam do wyschnięcia.

Efekty:
zachęcam do powiększenia obrazu

Myślę, że gołym okiem można zauważyć, że włosy wyglądają lepiej. W zdjęciu z lutego prezentują się nieźle, jednak są wyprostowane, więc nie widać efektu 'puszenia się, z którym od czasu rozjaśniania mam większy lub mniejszy problem. Dwa kolejne zdjęcia są prosto po wysuszeniu włosów, niedawno podcięłam je o ok. 2 cm, co widać na fotografii z czerwca. Wydaje mi się, że od razu rzuca się w oczy wygląd końcówek, różnica pomiędzy kwietniem, a czerwcem jest ogromna. 
Dodaję jeszcze kilka zdjęć z czerwca:



Jak często?
Podobno Hinduski olejują swoje włosy codziennie lub co drugi dzień. Ja uważam jednak, że w tej sferze warto zachować umiar, na swoje nakładam olejek 2 razy w tygodniu na suche włosy i pozostawiam na kilka godzin w tym czasie wiąże włosy w kucyk.

Rezultaty:
- włosy lepiej nawilżone
- są bardziej lśniące
- mniej połamanych końcówek
- wygładzone

Podsumowując :
Warto olejować włosy, nie zregeneruje ich to, jednak nawilżenie jest długotrwałe, włosy wyglądają o stokroć lepiej, błyszczą, a puszenie to już nie problem. To tania metoda, na polepszenie stanu włosów,a przy tym nie zabiera dużo czasu.

Ja olejowanie oczywiście będę kontynuować :) Życzę Wam miłej niedzieli!



45 komentarzy:

  1. o, nie wiedziałam że olejek z babydream można stosować na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aktualnie czekam na Amlę, a kończę Alterrę granat&awokado... zobaczymy co wyjdzie =)

    OdpowiedzUsuń
  3. raz naolejowałam włosy i teraz do tego wracam, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się wybrać do Rossmanna :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja aktualnie używam na przemian Alterrę i olejek rycynowy. Masz śliczne włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie długie włosy :) i rezultaty widać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze spróbować tego olejku babydream

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piekne wlosy :) zazdroszcze :P ja ma cienkie wloski i jak juz sa dosc dlugie to strasznie sie lamia i tzreba podciac bo zadne kuracje nie pomagaja :( co sadzisz o tym ze cienkie wlosy maja swoja dlugosc? to prawda czy moze mit? chetnie uslysze twoje zdanie :)
    Zapraszam do mnie recenzja płatków silcopad oraz nowy makijaż :)Spodoba sie skomentuj.:P krytykę tez chętnie usłyszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że przy odpowiedniej pielęgnacji każde włosy można zapuścić i utrzymać w dobrym stanie :)

      Usuń
  9. Muszę kupić ten olejek z alterry bo moje włosy aż się proszą o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne masz włosy, aż nie mogę się napatrzeć! I faktycznie różnica jest, ogromna ;-) Ja jednak korzystam z jedwabiu do włosów i nie zamienię go za nic w świcie, bo dla moich włosów jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow masz cudasne wlosy i ta ich dlg moje marzenie czy go osiagne chyba nie bo lubie zmieniac fryzury. Olejowanie nigdy tego nie stosowalam ale moze czas start;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne włoski .... tez chce ;p musze wypróbować te olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie superowe włosy *.*

    ja dziś ścięłam;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny efekt masz niesamowite, śliczne włosy, zazdroszczę ;P chętnie sama wypróbuje to olejowanie pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wpis:) na pewno spróbuje :)
    Pozdrawiam
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  17. po pierwsze - to masz sliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, widać rezultaty :)
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Ty masz piekne długie wlosy. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba sama wypróbuję, bo ostatnio moje włosy nie są w najlepszej kondycji .. a twoje rezultaty, jestem w szoku.. oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. rowniez polecam!!!!!
    OD WIELU LAT FARBUJE WLOSY;ROZJASNIAM.....Przeszlam spory stres,co odbilo sie na ich wygladzie,oraz zmniejszeniu objetosci.Pokawily mi sie nawet puste miejsca,dermatolpg niewiele poradzil....troche pomogly ampulki Vichy.
    Od 4 miesiecy olejuje wlosy,nie uzywam zadnych szamponow z silikonem,wcieram za to odzywke Farmony o nazwie Jantar i o dziwo moje wlsy rosny,lsnia i nie wypadaja.Moja fryzjerka nadziwic sie nie moze co sie dzieje.Zatem,olejujcie ile wlezie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne włosy ,zadbane,widać te niesamowitą miękkość i ta długość

    OdpowiedzUsuń
  23. One sure strategy to be in a position to remove these toxins
    from my body is to offer our body some slack and allow it to
    accomplish the work which it was meant to accomplish.
    ) genetic causes ' certain families might be predisposed to acne;. Regardless from the cause, your acne issue may respond well to some of the possible treatments outlined using the affordable survival Food. The 12ml Tamanu Oil Roll On bottle is straight Tamanu Oil.

    Feel free to visit my homepage - acne pimples

    OdpowiedzUsuń
  24. c of the whole crop will consequence in round cultured pearls of the finest quality.

    Having personal contacts with the jeweler is extremely
    important in case you need to resize or modify the ring.
    And this is what is being done by using Promise Rings.

    Here is my site ... promise rings for men

    OdpowiedzUsuń
  25. Further, initials of the name can be lettered on mini pieces
    of stones to make it even more personal. Newer mood rings that are worn today have additional colors including red, magenta, orange, yellow and purple.
    For engraving ideas for birthstone and pre engagement promise rings, you could start with what
    prompted the giving of engraved promise rings.

    Also visit my blog: webpage

    OdpowiedzUsuń
  26. Sterling silver is surely an economical choice for somebody who likes white metals when
    yellow metal is not within the spending budget and if they don't intellect the darker metallic, titanium is yet another. Some stores possess a attractive style, but don't hold the
    correct dimensions accessible. You do not need to settle for "almost great enough.

    my page; web page ()

    OdpowiedzUsuń
  27. Kinds and gown code change from time to time but jewelry has
    held ground as a result of centuries. Diamonds are all about getting engaged large size rings, while gold is associated with marriage.

    A high quality cut diamond could have facets angled to reflect the greatest quantity of mild.



    my page ... promise rings meaning for couples ()

    OdpowiedzUsuń
  28. Antique style engagement rings are in huge demand as they are seen as hand-made luxury items.
    Now, be sure what type of promise ring you are going to gift.
    In addition to being a piece of decoration for the human, it
    also carried with it a cultural and religious significance in certain
    communities.

    My web blog - promise rings jewlr.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Following you have your songs lyrics or poems outlined,
    attempt taking part in with all the phrases to produce meaningful on your romantic relationship.
    Also, some individuals are unable to have their tongue accurately pierced thanks to your orientation of necessary nerves and
    blood vessels. There are no rules to follow when giving a promise ring.



    Here is my web site ... web page

    OdpowiedzUsuń
  30. I prefer sterling silver jewelry because I hate the way gold looks with
    my skin tone and because it is cheaper than white gold. You can opt for a real diamond engagement ring if your budget allows
    and simply present it as a promise ring, but engagement
    rings tend to have a scary price tag way into the
    thousands. Coloured gemstone promise rings are equally classic and
    appealing.

    My web site - promise rings for him and her

    OdpowiedzUsuń
  31. Below are some features of diamond which might be helpful available
    for you. You will discover a number of ornaments that fascinate everyone like necklaces, bracelets, watches,
    scarves, rings, handbags, brooches, belts and clips.
    Some of these can involve phrases which include correct adore often or eternal appreciate.


    Stop by my web blog: promise rings with hearts

    OdpowiedzUsuń
  32. An alternative for acne medication (along with the subsequent reduced
    social anxiety) may come within the form of treatments which make use of salicylic acid.
    You can enhance your chances of recovering if you seek treatment early.
    Homosalate isn't a medication, but a chemical ingredient in many prescription and over-the-counter products. You can use cucumber drink for your acne face too.

    Feel free to surf to my blog post ... acne zap

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nigdy nie olejowałam włosów ale chyba właśnie mnie do tego zmotywowałaś :) masz przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz super włosów. Uwielbiam olejować włosy, są po tym takie błyszczące i świetnie się układają. Zapraszam do mnie http://wlosomaniactwodusi.blogspot.com/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00-08:00&max-results=4

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...