sobota, 23 listopada 2013

Loreal Majirel 8.2 - czyli jasny blond opalizujacy. Fotorelacja

Witam Was gorąco!
Nie mogę uwierzyć , że listopad już prawie za nami, czas tak szybko leci, a zwłaszcza gdy się pracuje i trzeba dzielić czas pomiędzy pracę/chłopaka/znajomych/dom - czyste szaleństwo. W jedyny dzień, w który nie pracuję jeździmy z D. do kościoła, później na zakupy i niedziela kończy się niepostrzeżenie. :)
Już około miesiąc temu zmieniłam kolor włosów, nałożyłam farbę majirel loreal 8.2 z wodą 6% i początkowo byłam zszokowana rezultatem- siwawe włosy, mój chłopak nie mógł przestać się śmiać, gdy je zobaczył, w pracy koleżanki próbowały mnie pocieszać, a ja byłam załamana. Później mijał dzień za dniem i szarość zaczęła się wypłukiwać, a ja zakochałam się w tym kolorze, a po tą farbę na pewno sięgnę ponownie. A Wy co myślicie o tym kolorze??




xxxx
Anita

7 komentarzy:

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...