czwartek, 27 grudnia 2012

Aktualizacja włosowa - grudzień:

Dobry wieczór Dziewczyny! Jak samopoczucie po świętach? muszę Wam zdradzić, że moje pełne były niespodzianek - oczywiście tych miłych :) Standardowo i w grudniu pojawia się notka z serii aktualizacja włosowa - I standardowo jest bez większych nowości w pielęgnacji. Nowością za to jest inna długość włosów- zdecydowanie krótsze niż wcześniej układają się lepiej i wyglądają mega zdrowo. No, a teraz zdjęcia:



Za mną boxing day w Wielkiej Brytanii, czyli dzień wielkich przecen- udało mi się upolować kilka rzeczy, które pokażę Wam już wkrótce ;)



13 komentarzy:

  1. Po pierwsze - masz piękne, zadbane włosy - gratuluję!:) Ja jestem dopiero początkującą włosomaniaczką i oglądanie takich włosów jak Twoje motywouje bardzo do działania;)

    Po drugie - mam pytanie odnośnie olejku Bhringraj. Olejowałam nim włosy dopiero 2 razy, ale bardzo podobają mi się efekty, choć jestem zdziwiona, że u mnie wcale nie schodzi tak łatwo jak piszą dziewczyny, w tym Ty;) Jakim szamponem go zmywasz?

    Po trzecie - pisałaś, że można go stosować także na rzęsy, próbowałaś? Nie jest to szkodliwe dla oczu? Bardzo mnie to zaciekawiło, bo ostatnio, ku mojemu przerażeniu, bardzo zaczęły mi wypadać rzęsy:( Strasznie się przerzedziły i są krótsze.

    Pozdrawiam i czekam na odp!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz sliczne końcówki, bardzo lubię jak sa równe , gęste i zadbane

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne włosy, widać, że końce są gęste i w dobrym stanie :)
    Czekam na post z wyprzedażowymi łupami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pięknie i tak zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie dużo krótsze niż zwykle... świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne włosy :) Rzeczywiście wyglądają bardzo zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i tak równo podcięte.

    OdpowiedzUsuń
  8. spektakularnie!



    serdecznie zapraszam na moje urodzinkowo-noworoczne rozdanie
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/12/100-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  9. spektakularnie!


    serdecznie zapraszam na moje urodzinkowo-noworoczne rozdanie
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/12/100-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje włosy! Są cudowne i idealne!! (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...