środa, 5 grudnia 2012

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta .. ;)

Czytam Wasze notki i niektóre/wiele z Was pisze, że dzięki śniegu w Polsce czujecie zbliżające się (wielkimi już krokami ;)) święta. Co mnie nie pozwala przejść obok tego obojętnie w UK? Na pewno nie śnieg, którego aktualnie tu nie ma - a wystawy sklepowe.
Zdjęcia zrobiłam kilkanaście dni temu, jutro z D. znowu wybieramy się do większego miasta na zakupy mikołajowe, podejrzewam, że atmosfera będzie jeszcze gorętsza. ;))







4 komentarze:

  1. W Polsce, jak na razie śniegu nie brakuje i dobrze! W końcu jest zima więc śnieg ma być, co to za święta bez śniegu?
    Uwielbiam oglądać świąteczne wystawy, nie wiem co takiego w sobie mają, ale lubię na to wszystko patrzeć :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chętnie oddam śnieg:P jak dla mnie nie musi go być :P a atmosfera i tak będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te wystawy. Widzę, że i promocje się zaczynają :))
    A piosenka genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny nowy wystrój bloga! :)
    tak, w Polsce też już czuć święta... :)
    na Zumbie do świątecznych piosenek szalejemy od tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...