sobota, 28 grudnia 2013

Babyliss Boutique Soft Waves - Sposob na niesamowite, luzne fale na wlosach

Hej Dziewczyny!
Dzisiaj chciałam Wam napisać trochę o kolejnym z moich świątecznych nabytków, a mianowicie lokówce z firmy babyliss o nazwie boutique, jest ona przeznaczona do tworzenia luźnych fal na włosach, efekt wydaje mi się niesamowity, mój mikołaj spisał się wspaniale!!!
A oto efekt, oceńcie same, czy przypadł Wam do gustu:)


Teraz trochę o samej lokówce, która właśnie tak się prezentuje:

Standardowo jest panel z temperatują, według producenta lokówka po włączeniu jest gotowa do użycia już w 30 sekund, ciężko mi to ocenić, bo czekałam trochę dłużej;)

Razem w pudełku z lokówką dołączona jest rękawica, żeby nie sparzyć ręki, którą przytrzymujemy włosy przy lokówce i mata, na której możemy położyć rozgrzaną lokówkę, ja zawsze odkładam ją na płytki, ale podczas kręcenia włosów na pewno jest to niemałe bezpieczeństwo dla moich mebli. :)

Wrzucę Wam jeszcze kilka zdjęć końcowego efektu :



Kolor może wydawać się Wam trochę ciemniejszy niż ostatnio, ponieważ niedawno znowu nałożyłam farbę majirel na włosy.

Nicholas Mcdonald - Superman [Chłopak wykonał tą piosenkę w finale brytyjskiego x factor-a, co prawda nie wygrał, ale zdecydowanie jest to moje ulubione wykonanie tej edycji]



14 komentarzy:

  1. ładne fale :) ja mam takie swoje naturalne aa jednak u kogoś podobają mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz takie piękne włosy ;p Strasznie ci zazdroszcze tego blondu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, delikatne fale ;) mam podobną lokówkę, korzystam z niej tylko przed większymi wyjściami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie, chociaż lokówki unikam.
    Mimo wszystko od większych okazji można sobie na takie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne wyszly te loczki :) Jak dla mnie Tamara byla faworytka bo miala piekny glos i niesamowita osobowosc :) ale Nicholasa takze lubialam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też lubiałam Tamera, nie tylko miała niesamowity głos, ale do tego ten wygląd, jak siostra Rihanny ;)

      Usuń
  7. są idealne. <3 a nie niszczą się włosy bardzo jak się kręci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie trochę tak, ale zawsze przed kręceniem nakładam jakiś spray przeciw wysokiej temperaturze i włosy jak na razie są w bardzo dobrym stanie ;))

      Usuń
  8. czy farba majirel ktora wtedy nalozylas to odcien 8.22?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...