niedziela, 27 maja 2012

Garnier color sensation 3.0 prestiżowy brąz - fotorelacja.

Bohaterem głównym dzisiejszej notki jest farba Garnier Color Sensation 3.0 Prestiżowy Ciemny Brąz. Niech Was jednak nie zmylą te zdjęcia, nie zdradziłam i na pewno nie zdradzę koloru blond, włosy należą do mojej mamy, którą wczoraj farbowałam. :)
Najpierw efekty, później moja opinia.




I wiecie co? mnie się kolor bardzo podoba, a oto sprawca całego zamieszania :

Efekt farbowania z bliska:

Jak widać na powyższym zdjęciu efekt jest bardzo naturalny, wpada w jaśniejsze tony. 
Farba na wizażu nie zbiera zbyt pozytywnych opinii, a moim zdaniem wypada zdecydowanie na plus.
-naturalny efekt
-farbę aplikuje się bardzo wygodnie, jest bardzo płynna
-pokryła idealnie miejscami siwe włosy mojej mamy
-zapach całkiem przyzwoity, a to dla mnie ważne, bo w moim dość długim doświadczeniu z farbowaniem nie raz spotkałam się z farbami, które pachniały przeokropnie, zapach czasem był nie do zniesienia. :)
-cena przyzwoita, koło 18 złotych, ale w rossmanie często są na nią przeceny, ja ją dorwałam za ponad 12. 

A Wam jak podoba się efekt? 




A ja w tym momencie katuję się romantycznymi piosenkami i tęsknię za moim TŻem na emigracji. 
Miłego wieczoru Wam życzę! :*


21 komentarzy:

  1. twoja mama ma piękne włosy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia - zgodzę się! Moja ma krótkie, nigdy nie chciała mieć długich a pewnie by lepiej wyglądała. Ja lubię farby Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh ja też używam garniera, tylko, że blondy :)

      Usuń
  3. to prawda, twoja mama ma piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ze mnie obserwujesz, buzka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak, legginsy i tuniki hippie to coś, co kocham łączyć :) Bardzo mi miło.
    Noo, twoja mama ma świetne, gęste i długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor, a Twoja mama ma przepiękne włosy ;) jakie grube i gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię również angielski, ale jest trochę oklepany, teraz zna go prawie każdy;) A włoski ma swój urok:) Dzięki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po oglądnięciu 'Pod słońcem Toskanii' sama mam ochotę uczyć się włoskiego :))

      Usuń
  8. Pozdr Małgosia z margaret1992.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piekne wlosy nie wiem czy o tym wiesz:) jak z jakies reklamy
    obserwuje slonce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor włosów - efekt dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już tyle lat farbuję włosy, a jeszcze nie znalazłam koloru idealnego:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, jest taki wybór, że ciężko się na coś zdecydować- wszystko kusi :)

      Usuń
  12. Faktycznie bardzo intensywny i ładny kolor. Farba, jak widać, godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naturalny kolor:) Twoja mama ma śliczne włosy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...