czwartek, 5 kwietnia 2012

An ordinary day.


Biurko w moim pokoju niedługo zatonie od natłoku różnego typu książek, streszczeń, egzaminów maturalnych i podręczników. Słowo daję! 
Od wczoraj wytężyłam działania w zakresie matura 2012. I chyba czas najwyższy.Na szczęście pogoda mi sprzyja, w taki dzień nawet jest ochota na naukę [ w rozsądnych granicach], kubek gorącej herbatki i ciepły kocyk. Sama się sobie dziwię, ale trochę spinam przed tym egzaminem, główną prowokatorką tego dziwnego zmieszania jest matematyka. Prawda jest taka, że maksymalnie ignorowałam matematykę od samego początku liceum. I tak, gdy trzeba się było uczyć, Anitka zasuwała ze swoim TŻ na wagary. Oczywiście nie mogę powiedzieć, że tego żałuję - bo nie. :) To były świetne czasy, dopiero się z Dawidem poznawaliśmy.
A teraz oglądam sobie matura to bzdura i śmieję się głośno!

-Posejdon, kojarzysz go?
-Kojarzę, ale nie wiem czym się zajmował.
(...)
-A czy wiesz jaki miał atrybut? Co trzymał w dłoni?
Trzymał taką swoją tą (...)trzymał jakieś widły w ręku. ;D


To tyle na dzisiaj, teraz w dalszym ciągu będę delektować się literaturą polską ^^
Aha, zapomniałabym - Przedwiośnie na lekcjach Polskiego zostało przez moją nauczycielkę potraktowane bardzo pobieżnie, mało o nim wiedziałam, zdecydowałam się, na oglądanie ekranizacji z Mateuszem Damięckim w roli głównej. Zdecydowanie ciekawa pozycja, polecam!

35 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam kolory, ale często nie zastanawiam się w ogóle co się z czym gryzie - zakładam i tyle, nie ma się co przejmować, trzeba szaleć póki możemy! :) Uwielbiam oglądać te odcinki na You Tubie, można się nieźle pośmiać!
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, zapraszam częściej, jeżeli masz ochotę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, póki możemy to trzeba! W końcu muszę się przełamać z tymi kolorami :) Świetne są niektóre odcinki! :)

      Usuń
  2. ile książek! ;0
    ja tez kompletnie nie rozumiem matmy;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nic, jest tego duuuużo duuużo więcej :)

      Usuń
  3. wydaje mi się, że film nie jest ekranizacją Prezdwiośnia, a jedynie jest na nim oparty. Ale sprawdź lepiej, bo potem się możesz przejechac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewne rzeczy są inaczej, ale większość się zgadza. Reżyser zawsze ma swoją wizję i tak Granica też odbiega od książki. Co racja to racja, treści z filmu zawsze trzeba konfrontować z pierwowzorem :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuję i tak brnę przed siebie!:)
    Dziękuję i za odwiedziny też;) Też mam takie opracowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, w matura to bzdura są takie oryginały, że nie wiadomo czy się smiać czy płakać. Zycze Ci powodzenia na maturze ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie http://divalovelive.blogspot.com/ + dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się, matura nie jest taka straszna;) Sama przez to przechodziłam 6 lat temu;)
    Ale matmy na maturze bym nie przeżyła,więc Ci współczuję...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://paryska88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cos wiem o tym.. moje biurko tez jest coraz bardziej zasypane egzaminami maturalnymi.. ahh zeby mi sie tak chcialo jak mi sie nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są robione w Egipcie ;) ja też omijam matme jak się tylko da ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może odrobinę końcówki, ale one i tak idą pod ścięcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci powodzenia na maturze ;). JA jestem dopiero w gimnazjum i nigdy jakoś nie mogę się zabrać za naukę, nie wiem co zrobić, żeby się zmobilizować ehh.. :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie tak, nie ma to jak przyjaciele :)

    Życzę powodzenia na maturze, będę trzymać kciuki! No i zapraszam na swojego bloga częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ojj tak tez orzed matura nalogowo ogladalam mature to bzdure hahaha masakra niektore odpowiedzi byly niemozliwe haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też one przypadły do gustu. Genialny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od jutra biorę się za naukę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ucz się ucz :)
    matematyka to dla mnie zawsze był horror :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No matma na maturze to przekleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!
    Want to know your blog? Have more contact?
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!
    If you are open in the field of communication, it is you open new horizons that you know every day!
    There are other countries, people who share the same passions as you.
    I invite you to visit Blogspot Directory
    This blog is not personal! It is for everyone!
    Us to share the different passions, fashion, paintings, crafts, cooking, sewing, photos, poetry, and so be able to find in countries other people with similar passions.
    I think this community is also of interest to you and your friends.
    Come on site, enter your blog url and the url please your friends
    Have a great day with the hope that you come join us.
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia na maturze - przed moją też się bardzo stresowałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia na maturze. Teraz taka pogoda, ze ciężko się skupić na powtórkach materiału ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...