piątek, 13 kwietnia 2012

Nie wierzymy w przesądy! + nowe zakupy kosmetyczne!

znalezione na internecie, ten to ma dopiero lśniące kłaczki :D


13 piątego w moim domu od lat wzbudzał kontrowersje, moja mama 13 w piątek jakiegoś tam miesiąca, 19 lat temu przeżyła wielką tragedię.., od tego czasu zawsze drży tego dnia. Czasami prosiła mnie nawet, żebym nie wychodziła w takie dni z domu. Hmm. ludzie są w stanie wmówić sobie wszystko. Ja raczej nie wierzę w przesądy, raczej - bo pod drabiną nigdy nie przechodzę i jakoś staram się unikać czarnych kotów na ulicy. :P

W ostatnich dniach kupiłam kilka kosmetyków, oto one:

kozie mleko krem- ziaja, żel do mycia twarzy antybakteryjny - perfecta, szampon ochronny do włosów farbowanych- loreal, tabletki sesja - być może pomogą w koncentracji, jakiś efekt placebo? ;)

Ziaja kozie mleko, krem nawilżający- szczerze mówiąc uległam gloryfikującym recenzją Panny Kariny, i jestem zachwycona! Krem jest mega lekki, wchłania się niesamowicie szybko, nie ma efektu 'tłustej twarzy', mimo, że na opakowaniu pisze, że jest przeznaczony do cery suchej - do mojej, skłonnej do przetłuszczenia w strefie T nadaje się idealnie. Przypuszczam, że do typowo suchej cery będzie zbyt słaby. Zapach jest niesamowity, a buźka odżywiona! No i jeszcze mega atrakcyjna cena - zapłaciłam w rossmanie 7,59. Świetny zakup. :)
Sprawdziłam również żel antybakteryjny Perfecty, kupiłam wersję for boys, pomyślałam, że będzie mocniejsza- ale w zasadzie oprócz oprawy graficznej nie różni się niczym od wersji dla dziewczyn. Żel skutecznie oczyszcza, ma fajne granulki. Moja twarz nie sprawia większych problemów, taki lekki żel a'la peeling zadowala mnie. Cera po nim staje się matowa. Opakowanie jest bardzo duże i kosztuje jedynie 6,39 . Sprawdzę jak żel sprawuje się na dłuższą metę i na pewno Was poinformuję!

Nie mogłam również przegapić pepco, kupiłam tam 2 bluzki, najbardziej jestem zadowolona z koszuli- zwykłej, niebieskiej za 20 zł. Niedługo pokażę je Wam. A teraz życzę wspaniałego piątku! Buźka ;*


27 komentarzy:

  1. ja jakiś czas temu w pepco kupiłam zwykła koszulę białą za 15 zł;) a kosmetyki z Perfecty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Właśnie muszę kupić jakiś szampon do włosów:)
    Ja nie wierzę w piątek 13 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no ale ten Elseve podobno też jest dobry ;) Ziajka kozie mleko też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie wierzę w przesądy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ludzka podświadomość jest w stanie zdziałać cuda!

    Dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kozie mleko Ziaja uwielbiam :)

    Zapraszam http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Ziaja i moja rekomendacja nie zawiodła Cię;) High five - moja cera również przetłuszcza się w strefie T, niestety.. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o pracę maturalną, to miałam dzisiaj ją kontynuować, ale jakoś tak mnie rozleniwiło. Zrobi się jutro z rana;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podswiadomosc plata nam figle a zle mysli moga stac sie samospelniajaca sie przepowiednia. W dzisiejszych czasach ciezko byc optymista ale nie wolno nam z gory zakladac ze bedzie zle. Nie prowadzi to do niczego dobrego.

    Gratuluje udanych zakupow i serdecznie zapraszam

    buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pepco jest świetne. Kupiłam tam ażurowe rajstopy za 7zł i przebiły jakością inną parę z Cubusa za 30.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja akurat lubię piątki 13go ;)) zawsze się wydarza coś ciekawego albo miłego w ten dzień :)
    w Pepco czasem można upolować na prawdę świetne rzeczy :) ostatnio mieli ekstra trampeczki za 9,99 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się nic złego nie przytrafiło na szczęscie w piątek 13go. A pies wymiata:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kompletnie nie jestem przesądna! I żyję szczęśliwie dzięki temu:) A co do Pepco, to tam zawsze można znaleźć jakieś perełki.Ostatnio zwłaszcza dla domu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja o dziwo 13stego w piątek zamiast pecha miałam wielkie szczęście :) Też używam tego kremu i jestem zachwycona,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam oba kremy Kozie mleko z Ziaji, uwielbiam, mam strasznie suchą cerę, która wymaga tłustych, odżywczych kremów, ten pasuje idealnie !
    A z przesądami bywa różnie, jeżeli w nie wierzymy to jest się czego obawia, jeśli nie, nic nam nie grozi, ot moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Very nice!
    http://agoratopronta.blogspot.com/
    Beijos Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie. :) Niektórzy na pytanie Jakiej muzyki słuchach" odpowiadają "różnie", ja sama tez tak odpowiadam, ale zaraz staram się wyjaśnić czemu tak mówię i nakreślam rodzaje muzyki przez jakie brnę w zależności od dnia, humoru, chęci, etc.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, ten piesek jest rewelacyjny, zazdroszczę Mu włosów! :D
    A Elseve polecam, bardzo fajny szampon. Używałam go jakis czas, teeraz przerzuciłam się na Dove - też polecam, zwłaszcza ekspresową maseczkę! :)

    Dziękuję za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do przesądów znam kobietę która w większości 13 w piątek łamie sobie albo nogę albo rękę.także masakra.
    Co do kosmetyków -kosmetyki z ziaji zawyczaj są bardzo dobre. Ja osobiście zawsze używam mleczka do demakijażu i toniku z ziaji. Polecam ; )
    Zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie warto wierzyć w przesądy :) Ja też kupiłam kilka bardzo fajnych rzeczy w Pepco.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aktualnie używam tego samego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  22. I like your post so much! The first pic is really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam też ten żel z Perfecty bardzo go lubię, ;) inne produkty też są dobre :). HM, popatrzę na to kozie mleko, bo w sumie zachęciłaś mnie tak trochę.. :D Plus dodaję do obserwatorów, pozdrawiam xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog,pierwsze zdjęcie przeurocze.Zapraszam do siebie,jeśli zaobserwujesz mojego bloga,to napewno się odwdzięczę,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...