poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Moje perfumy :)

Perfumy to wspaniała rzecz. Świadczą o kobiecie, definiują ją, są doskonałym wykończeniem każdej stylizacji.

"Perfumy fascynowały go od dawna. Są jak wiadomości, którą chce się przekazać. Nie potrzeba do tego żadnego języka. Można być głuchoniemym, można być z innej cywilizacji, a i tak zrozumie się tę wiadomość. W perfumach jest jakiś irracjonalny, tajemniczy element." J. Wiśniewski.

 Na ulicy czuć różnorodność zapachów, męskie, żeńskie, intrygujące, świeże, mieszają się ze sobą. Są wizytówką, zachęcają, a także zniechęcają. Zapach jest zdecydowanym atutem kobiety, potrafi przyciągnąć kobietę i odwrotnie, dziewczyna lgnie do faceta o męskim, nietuzinkowym zapachu. 
Przedstawię Wam teraz moje perfumy:
 Zacznę od Adidasa:
Adidas Free Emotion Woman - dezodorant atomizer - 75ml
Co mówi o nim producent?
Nowoczesny, dynamiczny zapach dla pewnej siebie kobiety. To zapach wakacji i wolności... Kategoria: kwiatowo - orientalna Nuta głowy: cytryna, czerwone jabłko, czarna porzeczka, malina. Nuta serca: frezja, róża, lilia, hibiskus, banan, melon. Nuta podstawowa: piżmo, drzewo cedrowe. Młodzieńczy, stylowy i pełen energii zapach inspirowany intrygującą, niezależną kobietą, która podejmuje energetyzujące wyzwania i odważne sportowe dążenia każdego dnia.

Zapach zdecydowanie świeży, delikatny, bardzo mocno czuć cytrynę. Minusem jest to, że zapach utrzymuje się bardzo krótko, ale nie można się spodziewać cudów, cena jest niska, bo ok 20 zł. Ja noszę go ze sobą do szkoły, gdy mam wf, bardzo się wtedy przydaje. Zapach zdecydowanie stawia na nogi i pozwala poczuć się komfortowo po wf-ie. 

Playboy, Play It Rock
Rockandrollowy świat Playboya to najlepsi muzycy, topowi celebryci i porywające imprezy w najmodniejszych klubach. Jeżeli chcesz tego zasmakować, bądź śmiała i pewna siebie. Nowy zapach Play it Rock obudzi Twoją ostrzejszą stronę. Da Ci tę iskrę, której potrzebujesz, by go zwabić. Odważ się i wtargnij do jego świata gorącym błyskiem w oku, muśnięciem warg i ruchem bioder opiętych skórzanymi spodniami.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwona pomarańcza, kandyzowane jabłka, szafran
nuta serca: frangipani, passiflora, kwiat pomarańczy
nuta bazy : heban, paczula, bób tonka
Zapach zdecydowany, oryginalny, czuć kandyzowane jabłka. Skusiłam się na tą buteleczkę, po sukcesie wersji play it sexi, która zachwyciła mnie. Ten zapach jest ok, ale niezupełnie w moim stylu.

Marie colette fruity pink
Dostałam w prezencie, ciotka przywiozła mi z Niemiec, gdzie kosztuje on kilka euro. Zapach leciutki, dziewczęcy, utrzymuje się max. 2 godz. A szkoda, bo ślicznie pachnie. 

Hugo Boss energise
Bukiet Hugo Boss Energise, który wykreował Claude Dir, rozpoczyna się jasnością musujących tonów cytryny i ananasa, wzbogaconych zmysłowym kolorytem taktów kardamonu i różowego pieprzu. Dopełnione chłodem akcentów mięty wprowadzenie, na głębszych pokładach kompozycji, przekształca się w mieszankę szykownych i ponętnych zarazem taktów frezji, jaśminu, jałowca, gałki muszkatołowej, szałwii oraz kolendry. 
Hmm. a teraz pewnie zastanawiacie się, co w moich zbiorach robią męskie perfumy- otóż muszę się przyznać, że KOCHAM, SZALEJĘ, UWIELBIAM ten zapach. I uważam, że w czasach perfum unisex- mogę pozwolić sobie na ten kaprys noszenia tych perfum na sobie. Pełnowymiarowy flakon jest dość drogi, na internecie można jednak kupić sobie takie małe buteleczki, jak ta moja na zdjęciu, za ok. 20 zł. Zapach jest mocny, ale nie nachalny, utrzymuje się niesamowicie długo, opakowanie nadaje się do torebki- tak na co dzień, uwielbiam go i ja i mój TŻ-et. 

Christina Aguilera Royal Desire
Christina Aguilera Royal Desire to orientalne połączenie nut owocowych, intensywnych nut kwiatowych i ciepłych zmysłowych tonów, tworzących atmosferę luksusu.
Nuta głowy to woń pysznej czarnej porzeczki, odzwierciedlająca miłość Christiny do Japonii, oraz nuty owocu cytrusowego yuzu.
Nuta serca to symfonia brzmień kwiatowych przywołująca obraz i zapach bukietu kwiatów. Nuty lilii, kapryfolium i róży przeplatają się z lekkimi pudrowymi tonami irysa, dając poczucie przepychu.  
Baza emanuje ciepłem dzięki nutom piżma, którego woń jest jednym z ulubionych zapachów Christiny, charakterystycznym dla tworzonych przez nią linii perfum.

Piękny zapach, ciężki do zdefiniowania, z pewnością nie da się go pomylić z żadnym innym. Bardzo mi się podoba, używam tego zapachu, gdy ubieram eleganckie ubrania, doskonale dopełnia taką stylizację. 


Puma I'm going 40 ml
Puma 'I am Going' to najnowszy zapach firmy Puma, skomponowany z myślą o wszystkich młodych ludziach, którzy mają apetyt na życie. 
Charakterystyczne cechy kompozycji zapachowej to dynamizm i świeżość, jest ona pełna prawdziwie młodzieńczej energii i wigoru. Stworzono ją z myślą o twoich rówieśnikach, mieszkańcach wielkich miast, którzy są ciekawi świata i pasjonują się odkrywaniem nowych terytoriów. Ten zapach to gwarancja kolejnych ekscytujących doznań, a także doskonałe uzupełnienie wszelkich nieszablonowych działań i intensywnych przeżyć. 
Nuty zapachowe: 
nuta głowy: mandarynka, gruszka, ananas, czarna porzeczka 
nuta serca: kwiat frangipani, frezja, róża 
nuta bazy: nuty drzewne. 

Świeży, sportowy zapach. Idealny dla osoby, prowadzącej intensywne życie, wyczuwalny zapach mandarynki. Bardzo lubię. :)
Macie któryś z tych zapachów u siebie? Jesteście zadowolone z nich? :)
Miłego lanego poniedziałku Wam życzę!
Kończą się właśnie święta, które spędziłam prawie w całości z moim Dawidkiem, a teraz pora wracać do rzeczywistości nauki, zbliżającej się matury i całego tego zamieszania. :P 

41 komentarzy:

  1. Mam Adidas, tylko niebieskie i Christinę także :)

    Zapraszam http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez kiedyś lubiłam tego adidasa :) ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z Playboya lubię Play it Sexy and Play it Spicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajny zestaw :) lubię te pumy.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja mam nadzieję że się nie sprawdzi :D uwielbiam Playboya :D i męskie i damskie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw :D ja bardzo lubię ten z Play Boya play it spicy i adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha dobry pomysł, następnym razem też kogoś zatrudnię do pomocy:D i dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. adidasa niebieskie były rewelacyjne :) dodaję do obserwowanych, liczę na rewanż :) pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię perfumy Playboy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że jeszcze nie można ich tutaj poczuć ;)
    Ale Ci dobrze...:) Ja jeszcze nadal mam w "robocie" :( 1/3 jest prawie zrobiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, jeszcze troszkę się pomęczysz i będzie z głowy! ;))

      Usuń
  11. Fajny post i blog
    Zapraszam do siebie
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez używam tego Adidasa ale różowego :)
    sprawdza się w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie miałam żadnego z nich ale muszę powąchać przy najbliższej okazji :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam okazje perfumować się perfumami z playboya play it rock i musze powiedzieć ,że są naprawdę ładne.
    Wypróbowałam play i t rock,lovely,spicy i moim faworytem jest spicy. Jak dla mnie najlepsze. Przetestuj jeśli będziesz miała okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością wypróbuję, te perfumy playboya kuszą. :)

      Usuń
  15. Ale dużo perfum! Chociaż ja tam akurat miarodajna nie jestem, zachwycam się od kilku lat jednym i tym samym zapachem - 'Hypnotize' od Lancome. Choć te perfumy Pumy przewijają się tu i tam i mnie kuszą...
    A co do Twojego komentarza - co prawda to prawda, faceci bywają tragiczni ;) Na szczęście jeden tragiczny w moim życiu wystarczył, by wyczuwać takich na kilometr i uciekać, gdzie pieprz rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfumy <3
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim wiosennym rozdaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. HMM, całkiem pokaźna kolekcja ;)! Ale wydaje mi się, że znacznie lepiej tego typu kolekcje oglądałoby się na youtube, nie miałabyś możliwości kręcenia filmików ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taki sam z Adidasa tylko różowy.
    Christiny perfum jest świetny! ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. playboy bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja świąteczny czas spędziłam praktycznie cały w szpitalu, przy moim mężczyźnie, miał namiastkę świąt dzięki temu :)
    Nie moje zapachy, jestem wierna dwóm swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo tego masz ;d, Christiny piękne są ! <3

    Pozdrawiam ;p

    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. woooow uwielbiam perfumy playboya ;D a addidas kojarzy mi sie z czasami gimnazjum bo wteyd kazda miala jakias wersje tych perfum :DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfum Christiny Aguilery jest wprost cudowny, uwielbiam go! :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. To ciesze się i mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona tak jak ja jestem! :)
    Pracę zaraz kontynuuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na info o wrażeniach po zastosowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  26. może dodam coś dzisiaj także bądź czujna ;) dzięki za dodanie do obserwowanych pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. nowy look zapraszam http://shocostyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też uwielbiam perfumy! z adidasa miałam fruity rythm, bardzo mi się podobał :) a teraz używam esprit collection woman i ysl babydoll, a na wieczór trochę cięższy zapach - calvin klein euphoria :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziekuje :) zapraszam na nn

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam kompletnie inny gust do perfum, ale uwielbiam je tak samo jak Ty!:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj!
    Czy chcesz, zeby twoj blog byl bardziej znany i popularny? Miec wiecej kontaktow?
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, ktory oferuje mozliwosc wypowiedzenia się na świat!
    Jesli jestes otwarty, jesli chcesz poszerzyc horyzonty innych ,na rzeczy które znasz na codzien, dolacz do nas!
    Sa tez inne kraje, ludzie, którzy podzielają te same pasje jak ty.
    Zapraszam do odwiedzenia katalogu Blogspot. Ten blog nie jest osobisty. Stworzony jest dla kazdego, by dzielic rozne pasje: moda, obrazy, grafiki, zdjęcia, wiersze, takze w celu znalezienia w innych krajach osob o podobnych pasjach.
    Mysle, ze ta spolecznosc moze rowniez Cię zainteresowac.
    Po prawej stronie w kolorze zielonym znajdziesz kraje z nazwami blogow wedlug krajow, mozesz zobaczyc ludzi, ktorych juz byc moze znasz! Wiec dolacz do nas! Dziekuje!
    Im wiecej ludzi tym wiecej mozliwosci! W pewnym sensie bedziesz ambasadorem tego bloga, i bedziesz go polecal wsrod swoich kontaktow.
    Zycze milego dnia z nadzieja, ze zechcesz do nas dolaczyc!

    Aby dolaczyc do listy blogow, idz do komentarzy na moim blogu i wpisz w okienku komentarzy adres l'url twego bloga i kraj z ktorego pochodzisz, twoj adres zostanie ujety w spisie blogow wedlug krajow po prawej stronie ( zielony kolor)
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedzieć się, kliknij na poniższy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Play it rock ślicznie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...