sobota, 16 sierpnia 2014

Aktualizacja wlosowa 16|08|14

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój nowy kolor włosów. W poście z 27 lipca pisałam Wam, że kupiłam farbę loreal excellence 10.13, po nałożeniu, niestety włosy były żółte, no i kolor bardzo nierówny, dlatego 2 tyg. później zafarbowałam je jeszcze raz, tym razem loreal preference 10.21Stockholm Extra Light Pearl Blonde i rezultat mnie zachwycił, choć niestety kolor nadal nie jest w 100% równomierny. Ja jestem na tak, a jak Wam się podoba?





3 komentarze:

  1. Swietny kolor i wlosy prezentuja sie pieknie :) Kiepsko, ze nie udalo sie wyrownac, ale mimo wszystko prezentuje sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem - kolor Twoich włosów prezentuje się bardzo ładnie :) Jednak wiadomo - to Ty powinnaś być zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo kolor podoba!
    A w ogóle jakie masz piękne długie włosy, długość, której nigdy nie osiągnęłam (ale dzielnie do niej dążę) :)
    A co do balsamu do mycia włosów Sylveco (odp. u mnie, ale nie wiem, czy widziałaś) to można go znaleźć w niektórych sklepach zielarskich i na pewno online (w ten sposób kupiłam go ja) ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...