piątek, 25 kwietnia 2014

You had a bad day ..- by byc szczesliwym, czasem trzeba posmakowac goryczy.

Hej Dziewczyny!

Z reguły jestem osobą, która myśli pozytywnie i prawie zawsze ma dobry humor, ale dzisiejszy dzień po prostu wytrącił mnie z równowagi. Ludzka obłuda, sianie plot i głupie konfrontacje - to tak w skrócie, bo nie ma sensu pisać Wam o detalach. Napisałam kilka słów i wiecie co, poczułam się trochę lepiej.

Uważam, że żeby dostrzegać szczęście, czasem trzeba zostać oblanym kubkiem zimnej wody, oczywiście w wielkiej metaforze ;) Pomaga nam to zrozumieć jak dobrze jest po prostu być i uczy jak warto cieszyć się każdą chwilą codzienności, pełnej spokoju, bezpieczeństwa i stabilizacji.

Was ludzie też czasem niesamowicie wkurzają, czy tylko ja tak mam?:D


xxxx
Anita

4 komentarze:

  1. Oj wkurzają i to nie mało! Ale ludźmi nie ma się co przejmować, gadali i zawsze będą gadac i puszczać plotki, niestety. Najlepiej robić swoje i mieć gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że wkurzają - ale co tam, trzeba iść dalej patrzeć na siebie - zawsze znajdzie się jakiś prorok, pesymista i niszczyciel nastroju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...