czwartek, 16 stycznia 2014

candle party, partylite - moja opinia

Hej!
Dzisiaj chciałam Wam napisać o imprezie świeczkowej, bo zasadniczo tak przetłumaczyłabym 'candle party', na które niedawno zostałam zaproszone przez moją manager. Muszę Wam się najpierw przyznać, że bardzo lubię świeczki, uważam, że nadają niesamowity klimat w domu, no i jeszcze ten zapach! Kiedy dostałam to zaproszenie byłam zaintrygowana i szczęśliwa, że będę miała okazję kupić coś fajnego.

Candle party wyglądało mniej więcej tak- została zaproszona przedstawicielka firmy partylite, która wygłosiła nam zaproszonym(15 zafascynowanych świeczkami kobietek ;)) krótką prezentację, w której opowiedziała o tej amerykańskiej firmie, później było wąchanie świeczek, prezentowanie różnych dodatków jak świeczniki, lampiony i kilka zabaw z nagrodami w postaci tealightów.



Impreza była na prawdę super, napiłyśmy się trochę wina, poplotkowałyśmy i 4 godziny zleciały niespostrzeżenie, w dodatku miałam okazję pogadać z koleżanką, która zmieniła kilka miesięcy wcześniej pracę, bardzo miło było się spotkać po dłuższym czasie i dowiedzieć się co u niej słychać i w ogóle.
Co do świeczek partylite - właśnie zapaliłam moją, którą kupiłam w zapachu kwiatu jabłoni i pachnie ładnie, ale zapach nie jest szczerze mówiąc zbyt silny. Kolejny minus jest taki, że moim zdaniem produkty są zbyt drogie. Mała świeczka, którą widzicie na zdjęciu kosztowała mnie Ł11.50, słyszałam, że w PL cena to około 70 złotych, co uważam za absurdalne. Wydaje mi się, że już więcej się na coś takiego nie skuszę, w TK Maxx można znaleźć wiele fantastycznych świeczek w lepszej cenie i które będą pachniały znacznie mocniej.

Czy Wy znacie tą firmę, no i czy jesteście świeczkowymi fanatyczkami będącymi w stanie wydać na świeczkę duże pieniądze, czy raczej gustujecie w tych w rozsądnej cenie?

xxxxx
Anita

2 komentarze:

  1. Pozostanę wierna woskom od YC.
    Są zdecydowanie tańsze i mają intensywne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...