sobota, 23 lutego 2013

Trip to London - day no. 1 - fotorelacja

Hej Dziewczyny!
Tak jak napisałam Wam w ostatnim poście, niedawno odwiedziłam Londyn, dzisiaj pogadanka/ fotorelacja z dnia pierwszego ;)

Wtorek
Po 3,5 godzinach w autobusie (aghhh okropieństwo!) wysiedliśmy na Victoria Coach Station, szybko kupiliśmy bilety na metro i pojechaliśmy zameldować się do hotelu. O 13 zjedliśmy coś w Mcdonalds i ruszyliśmy na miasto. 
Pierwszym miejscem jakie odwiedziliśmy było Natural History Museum:




przerażające!!

 Niesamowite miejsce, najbardziej zależało mi na zobaczeniu dinozaurów 'na żywo ;))'. Ogromnie dużo można tu zobaczyć, żeby wszystko dokładnie obejrzeć, potrzeba przynajmniej całego dnia, a nawet nie jestem pewna, czy to by wystarczyło. Jedynym negatywem jest ogrom ludzi, którzy się tam znajduje.

Kolejnym miejscem, które mieliśmy okazję obejrzeć tego dnia było Science Museum:





Science Museum zachwyciło mnie swoją nowoczesnością, było na prawdę dużo do zobaczenia, 2 godziny tam spędzone to prawie nic. Było bardzo dużo interaktywnych eksponatów, aranżacja niektórych wnętrz była wprost 'kosmiczna!' :) Oprócz zwiedzania, można w tym muzeum przejść się do kin 3d i 4d, z Dawidem wybraliśmy się na Legend of Apollo 4D, jeden bilet kosztował 6 funtów- było na prawdę warto!

Wtorek był intensywnym dniem, ze względu na męczącą (i cholernie długą) podróż autobusem, oswajanie się z metrem, dlatego wcześniej wróciliśmy do hotelu, by już następnego dnia wstać o 7 rano i dalej podbijać Londyn! :)


8 komentarzy:

  1. Oh, sama mam ochotę wybrać się do Londynu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje marzenie-Londyn! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze marzyłam o wycieczce do Londynu, ale ze względu głownie na to muzeum. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś ziścić tę wizję. Zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ciagle sobie pluje w brode, ze mieszkajac w UK przez jakis czas na uderzylam na Ldn :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki, zapraszam na moje z fotorelacji ze spotkania blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojapiernicze, zdjęcia zachwycają!
    kurcze, musieliście przeżyć wspaniałą przygodę.

    świetne buciki. <3

    A mac zawsze spoko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...