poniedziałek, 18 lutego 2013

London life - (one of my) dreams come true!


Hej Dziewczyny!
Co u Was słychać?? Ja właśnie siedzę w pokoju, słuchając Spice Girls- tak wiem, dziwne :P i powoli szykuję się do snu (w tym tygodniu pracuję na zmianę od 2 do 10 rano, także to najwyższy czas ;))
Dzisiaj będzie krótka notka, już prawie śpię, ale nie mogłam się doczekać, by podzielić się z Wami moim szczęściem! Kilka dni temu spełniło się jedno z moich marzeń - zobaczyłam Londyn, pojechaliśmy tam z Dawidem na 4 dni, które były niesamowicie FANTASTYCZNE, pełne emocji, atrakcji i .. kultury - odwiedziłam nie jedno muzeum ;) Stolica jest piękna, a opowieści w stylu 'niebezpieczny, zatłoczony, brudny' to totalna bujda, przynajmniej moim zdaniem, bo według mnie to miejsce niezwykłe, pełne różnorodności szeroko pojętej. 
A co dokładnie zobaczyłam, co kupiłam i co nosiłam- już wkrótce! :)



8 komentarzy:

  1. Chętnie odwiedziłabym Londyn. Ale moim największym marzeniem jest dłuuuga podróż po Norwegii i Islandii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz mieć fajne wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Londyn musi być cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcie!
    Mam nadzieję, ze przez najblizszy czas będziesz nas zasypywac zdjeciami z wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez chetnie odwiedzilabym Londyn:)))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać 'dalszego ciągu' postu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie rowniez londyn bardzo sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...