wtorek, 7 sierpnia 2012

Aktualizacja wlosowa - sierpien.

Dawno nie wrzucałam zdjęć moich włosów, więc nadszedł czas na aktualizację! Co się zmieniło w pielęgnacji? od ostatniej aktualizacji KLIK w zasadzie bardzo mało - skończyła mi się wcierka jantar, no i zmieniłam szampon na pantine. W dalszym ciągu olejuję włosy - raz na tydzień, używam hinduskiego olejku, który dostałam w prezencie, sprawdza się genialnie, ale o tym innym razem :)
Isany z olejkiem babassu nie przywiozłam ze sobą do UK, ale za to mam odżywkę Johna Friedy, o której pisałam TUTAJ.
Podcięłam około 1 cm włosów, co zresztą robię praktycznie co miesiąc. :)



Teraz wracam już do czytania Waszych blogów :)
Bye!

22 komentarze:

  1. wyglądają ślicznie, ja uzależniłam się od baby dream fur Mama i wszyscy widzą u mnie pozytywne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy wyglądają świetnie. Są takie zdrowe.
    Właśnie się zastanawiam nad olejkowaniem włosów. Mam nadzieję, że po tym zabiegu powrócą do normalności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ładnie :) chciałabym mieć taką długość :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne włosy kochana :) taki kolor blondu podoba mi się najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włosy, zadbane!
    A kolor obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie masz włoski kochana ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne włoski;) mam mniej więcej takiej samej długości jak Ty;) Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli również mnie dodasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obcinasz co miesiąc 1 cm? To jaki ty masz przyrost? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś 1,5 cm :P Po prostu osiągnęłam już odpowiednią długość, więc stale je przycinam :)

      Usuń
  9. wow, niesamowite włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana masz boskie włosy obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne włosy, bardzo podoba mi się kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna długość :)
    ja ostatnio co miesiąc podcinam więc różnicy w długości nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne włosy!! Też miałam kiedys taki piękny bląd

    OdpowiedzUsuń
  16. Super długie włosy i bardzo fajny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakim kolorem malowałaś tu włoski ? są cudowne :) Agata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...