niedziela, 13 maja 2012

Aktualizacja włosowa :)

Dobry wieczór Dziewczęta! Dzisiaj tak jak obiecywałam wrzucam aktualne, bo dzisiejsze zdjęcia moich włosów :)

włosy w świetle dziennym :))




I te od tyłu.Wybaczcie, jak zwykle- za jakość :/ 

Włosy po ostatnim farbowaniu bardzo mi się podobają, kolor jest super- taki naturalny! Moja pielęgnacja zamyka się w kilku produktach, jeśli chcecie wiedzieć więcej, koniecznie piszcie. :) 
Wam już teraz życzę miłej niedzieli, a ja zabieram się za czytanie Waszych blogów! 


Biorę udział w rozdaniu u http://naturaipiekno.blogspot.com/. Do wygrania super nagrody, zachęcam również Was! :)

29 komentarzy:

  1. śliczne masz te włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ masz piękne, długie włosy ♥
    a pretty little liars też lubię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Dzięki niebiosom jest ktoś kto mi pomaga w sprawach makijażowych - Gyaruru ;) Ale masz śliczne włosy. Będę do ciebie na pewno często zaglądała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ci zazdroszczę, masz piękne długie włosy do tego świetny kolor i widać, że są zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczne włosy <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor :) nie podoba mi się taki mocno żółty blond, który wygląda jak mocz na głowie ... pozdrawiam i zapraszam na nową notkę na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy, zazdroszczę.
    Zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz piekne wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo długie włoski zazdroszczę:)

    Zapraszam do mnie
    http://cherish-your.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne masz włosy na prawdę piękne, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz dlugie wlosy, zazdrosze ;) ja swoje uparcie zapuszczam i nic...

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny masz kolorek ;)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. o Matko ! Ja też chcę takie długie włosy :((
    Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny kolorek, uwielbiam dluuugie wlosy dzialaja na mnie jak magnez - musze skomentowac :D moze dlatgeo ze sama mam bzika na ich punkcie :) z checia zapisze sie do obserwatorow i poczekam na wiecej zdjec twoich wloskow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale dlugasne, zazdroszcze! :)

    p.s. kiedys uwielbialam te piosenke, od kiedy pierwszy raz puscili ja w radiu, dawno, dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. opalanie to nuda, chyba że ma się dobrą książkę do czytania :)
    ale jako biały rudzielec polecam biel. a co tam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne włosy :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz cudowne włosy.. takie długie ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Nowe" włosy bardzo ładne. Gołym okiem widać, że bardzo o nie dbasz, zresztą co by dużo nie mówić - zazdroszczę, gdyż sama nie mogę pochwalić się równie atrakcyjnymi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Długie włosy, ale widać że suche i spuszone. A kolor, moim zdaniem nie wygląda naturalnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...