piątek, 3 lutego 2012

OWC czyli odżywka wszech czasów!

Nawiązując do wizażowego kwc opiszę dziś moją ulubioną odżywkę do paznokci
Avon nail experts strong results.
Przez wiele miesięcy narzekałam na przebarwione, połamane paznokcie. Wstydziłam się ich do tego stopnia, że nie było szansy wyjść na zewnątrz bez jakiegokolwiek lakieru do paznokci. Nie pomagało nic, próbowałam odżywek joko, następnie zainwestowałam w odżywkę Sally Hansen - nic, kompletnie nic. 
Gdy byłam już kompletnie rozczarowana, przeczytałam pozytywne komentarze o avon nail experts, swoją kupiłam na promocji, zapłaciłam jakieś 15 zł. Używam jej od jakichś 3 miesięcy, zużyłam 1/3 buteleczki, jest więc naprawdę wydajna. Co ciekawe w tej odżywce, nie ma ona konsystencji lakieru, jak wiele preparatów do paznokci. Smarujesz paznokcie, po kilku minutach odżywka wchłania się całkowicie. Wiele osób narzeka na zapach, który moim zdaniem jest ładny. Zresztą co tam zapach, ważne by działało :p Bo czego kobietka nie zrobi, żeby dobrze wyglądać. :)
to jeden z najlepszych zakupów ostatnich miesięcy, polecam Wam go gorąco. :)

Warto szczególną uwagę poświęcać dłoniom, w końcu to nasz kobiecy znak rozpoznawczy. Zadbane paznokcie/dłonie to podstawa. 




2 komentarze:

  1. uwielbiam odzywki z avonu :) zawsze jak jest promocja to trzeba kupic :D hehe co do moich zdjeci.. no faktyczne takie dziewczece tamto zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa notka! zapraszam i prosze wypowiedz sie co o yym sądzisz :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...