piątek, 2 stycznia 2015

2015 plany,cele,marzenia.




Rozpoczynający się rok zawsze wzbudza we mnie przemyślenia.
Zastanawiam się nad tym co przeminęło, a także myślę o pozytywach i szczerze się tym cieszę. Każdy rok przynosi pomieszanie i różnorodność uczuć, krótkich chwil i głębszych przeżyć.
Uważam, że warto skupić się na rzeczach dobrych, te mniej po prostu puścić w niepamięć i żyć dalej.
Rok 2014 był dla mnie rokiem bardzo dobrym. Zmiana pracy & mieszkania, zupełnie nowe miasto i otoczenie, przygotowania na wesele 2015, wakacje w Hiszpanii, zostanie chrzestną, Polska, nowa szkoła & poznanie wielu nowych ludzi.

2015 rok już mam wyładowany planami, a moja głowa jest pełna marzeń, cele do których zmierzam też stają się coraz bardziej jasne.

Chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego w nowym roku, do usłyszenia wkrótce!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...