czwartek, 26 grudnia 2013

Christmas time, mistletoe and wine.. -czyli jak ja uwielbiam swieta, a jeszcze bardziej prezenty!

Witam Dziewczyny!
Mam nadzieję, że Wasze święta są wspaniałe, pełne rodziny, przyjaciół i dobrego jedzenia :P
Tutaj w Wielkiej Brytanii jest wielki szał na kupowanie sobie prezentów właśnie na Święta, 25-12 obchodzą właśnie Christmas Day, no i właśnie wtedy dzieci budzą się rano i szybko biegną pod choinkę sprawdzić co Mikołaj dla nich przyniósł. 6 grudnia jako dzień 'Świętego Mikołaja' tutaj wcale nie egzystuje. Ja z moim D. postanowiliśmy w tym roku kupić prezenty sobie nawzajem właśnie na gwiazdkę, otworzyliśmy je 24tego zaraz po Wigilii, nie przedłużając, chciałam Wam zaprezentować jeden ze wspaniałych prezentów jaki dostałam - torebkę River Island!!! :)))))







No, ale jak widzicie, to jeszcze nie koniec moich prezentów, niedługo pokażę Wam kilka kolejnych rzeczy ;)) Jestem niesamowicie szczęśliwa, że dostałam torebkę z river island (a właściwie dwie, bo moi przyjaciele też kupili mi torebkę z tej firmy :D) , zawsze o niej marzyłam, ale z drugiej strony zawsze powtarzałam sobie w głowie, że to za drogo, że mi nie potrzebna, że mogę żyć bez niej - no, ale gdy odpakowałam prezent i ją zobaczyłam - byłam wniebowzięta! :)

A Wy co dostałyście na gwiazdkę?
xxxxx
Anita

4 komentarze:

Dziękuję Ci za komentarz- to niesamowicie motywuje do dalszego pisania!
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...